Zamów projekt grafiki!
POLUB NAS! ;-)

Polub nas! - Sklep Argumental.pl

PŁATNOŚĆ / DOSTAWA

Operator płatności w Sklepie Argumental.pl

 

Dostawcy produktów Sklepu Argumental.pl

Newsletter

KOSZTY I CZAS DOSTAWY

INFORMATOR » KOSZTY I CZAS DOSTAWY

Szanowny Kliencie. Orientacyjny czas realizacji zamówienia (dostarczenia gotowego produktu do Twojego domu i Twoich rąk) wynosi od 3 do 7 dni roboczych (dotyczy przesyłki krajowej). Dlaczego taki czas? Nie prowadzimy magazynu, zatem po złożeniu przez Ciebie zamówienia w sklepie, musimy stworzyć Twoją ukochaną koszulkę ;-) i choć często dzieje się to jeszcze w ten sam dzień, to po doliczeniu czasu dostawy otrzymujemy powyższy, przybliżony termin. Ten, niewielki margines czasowy pozwala nam skupić uwagę tylko na dokładnym przygotowaniu Twojego produktu.

Koszty dostawy produktów zależą od wybranej przez Ciebie opcji oraz ilości i wagi zakupionych koszulek (1 koszulka z nadrukiem waży około 200 g). Jednorazowo możesz zamówić maksymalnie 10 koszulek. Jeżeli zamierzasz dokonać większych zakupów, skontaktuj się z nami.

1. Poczta Polska (ceny zawierają podatek VAT 23%).

List polecony priorytetowy:
12,5 zł. (waga do 350 g) 1 koszulka
14 zł.
(waga ponad 350 g do 1000 g) od 2 do 5 koszulek

Paczka pocztowa priorytetowa:
20 zł. (waga ponad 1000 g do 2000 g) od 6 do 10 koszulek

2. Kurier GLS.

18 zł. (waga do 600 g) do 3 koszulek
23 zł. (waga ponad 600 g do 2000 g) od 4 do 10 koszulek

3. Przesyłka zagraniczna (ceny zawierają podatek VAT 23%).

List polecony priorytetowy (Europa + Cypr, Izrael i Rosja):
23 zł. (waga do 350 g) 1 koszulka
26 zł.
(waga ponad 350 g do 500 g) 2 koszulki
43 zł. (waga ponad 500 g do 1000 g) od 3 do 5 koszulek
79 zł. (waga ponad 1000 g do 2000 g) od 6 do 10 koszulek

Dostawa na terenie Polski realizowana jest przez Pocztę Polską i kontynuowana za granicą przez lokalnego operatora pocztowego. Jeżeli mieszkasz poza obszarem Europy, skontaktuj się z nami, a na pewno ustalimy jak dostarczyć do Ciebie nasz produkt. :-)

Status Twojego zamówienia możesz sprawdzać na bieżąco w zakładce moje zamówienia (dla zarejestrowanych i zalogowanych w sklepie Klientów) lub pod linkiem podanym w treści wiadomości e-mail, którą otrzymałeś od nas jako potwierdzenie jego złożenia. Możesz także śledzić przesyłkę online, podając jej numer na odpowiednich stronach dostawców: Poczta Polska, GLS.