Zamów projekt grafiki!
POLUB NAS! ;-)

Polub nas! - Sklep Argumental.pl

PŁATNOŚĆ / DOSTAWA

Operator płatności w Sklepie Argumental.pl

 

Dostawcy produktów Sklepu Argumental.pl

Newsletter

REKLAMACJE, ZWROTY I WYMIANY

INFORMATOR » REKLAMACJE, ZWROTY I WYMIANY

Szanowny Kliencie. Przykro nam, że musisz reklamować swój produkt lub chcesz go zwrócić. :-( Staramy się pracować jak najsumienniej, ale pomyłki się zdarzają. Przepraszamy za kłopoty.

Z uwagi na złożoność procesu reklamacyjnego, jak i odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrotu produktu), prosimy Cię o dokładne zapoznanie się z ich szczegółowymi opisami ujętymi w Regulaminie Sklepu Argumental. Poniżej umieszczamy jedynie skrótowe informacje.

I. Reklamacje.

1. Masz prawo reklamować swój produkt przez 2 lata od dnia, w którym go odebrałeś pod warunkiem, że złożysz reklamację w ciągu 1 roku od dnia stwierdzenia wady produktu lub jego niezgodności z umową sprzedaży.
2. Zgłoszenie reklamacji prześlij na:

adres e-mail: sklep@argumental.pl lub listownie na
adres pocztowy: JAWENA Julia Schubert, ul. Olszynowa 21/2, 62-070 Dąbrówka

Prosimy Cię o wypełnienie formularza reklamacji produktu, którego szablon znajdziesz na stronie: Wzory dokumentów, jakkolwiek możesz samodzielnie opisać reklamację, tylko po co się trudzić? ;-)
3. Prześlij nam reklamowany produkt na adres pocztowy podany wyżej. Prosimy Cię o dołączenie do produktu jego dowodu zakupu. Wyślemy Ci zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą odebranie produktu.
4. Zwrócimy Ci koszty odesłania produktu po zakończeniu procesu reklamacyjnego.
5. Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

II. Zwroty.

1. Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży (zwrócić produkt) bez podania przyczyny pod warunkiem, że złożysz oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia odbioru produktu. Prawo to nie obowiązuje, jeżeli Twój produkt został stworzony na specjalne zamówienie, według Twoich, zindywidualizowanych potrzeb.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży prześlij na:

adres e-mail: sklep@argumental.pl lub listownie na
adres pocztowy: JAWENA Julia Schubert, ul. Olszynowa 21/2, 62-070 Dąbrówka

Prosimy Cię o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy sprzedaży, którego szablon znajdziesz na stronie: Wzory dokumentów, jakkolwiek możesz samodzielnie spisać oświadczenie, tylko po co się trudzić? ;-)
3. Wyślemy Ci zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie oświadczenia. Po tym fakcie prześlij nam produkt w ciągu 14 dni na adres pocztowy podany wyżej. Prosimy Cię o dołączenie do produktu jego dowodu zakupu. Koszty odesłania produktu musisz ponieść samodzielnie.
4. Zwrócimy Ci wszystkie koszty zakupu produktu w ciągu 14 dni.

III. Wymiany.

1. Masz możliwość wymiany produktu, jeżeli okaże się on niewłaściwy. Pomyłki się zdarzają. ;-) Napisz do nas na adres e-mail: sklep@argumental.pl, informując nas o pomyłce.
2. Wyślemy Ci zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą możliwość wymiany. Po tym fakcie prześlij nam produkt w ciągu 7 dni na:

adres pocztowy: JAWENA Julia Schubert, ul. Olszynowa 21/2, 62-070 Dąbrówka

Prosimy Cię o wypełnienie formularza wymiany produktu (dołącz go do przesyłki z produktem, wraz z dowodem jego zakupu), którego szablon znajdziesz na stronie: Wzory dokumentów.
3. Koszty odesłania produktu musisz ponieść samodzielnie.
4. Warunkiem wymaganym do wymiany produktu jest jego niezmieniony stan. Produkt musi być nowy (nienoszący oznak użytkowania).

Dziękujemy za cierpliwość...